1 Mayıs 2010

karnaval






beş damla ilaç. beş sabah beş akşam. ne eksik ne fazla. sonrası karnaval. şimdi ben kalkıp diyorum ki şu yukarıdaki resim 1 mayıs resmidir. diyor muyum. diyorum. her köşesini bucağını biliyorum ben bu meydanın. dilenciler soytarılar orospular hilkat garibeleri deliler veliler... hepsini tanıyorum. hatta tam ortasına bir ateş yakacağım birazdan. bakın. iyi bakın. yerler kusmuk salya tükürük. tam ortasından geçecek miyiz ayaklarımız kayarak birbirimize tutuna tutuna. dönecek miyiz ateşin çevresinde. döneceğiz. yok. soru işareti yok. ünlem yok. virgül yok. hepsini karnavalı kenardan izleyen siyah kahverengi paltoluların tehditkâr alaycı domuz suratlarına fırlatıyorum. burada. şimdi tam burada bu meydanda şenlik ateşi yakıyorum.

nokta.



resim; karnavalla büyük perhizin kavgası - bruegel